Design Expedition: Emotional Intelligence Meets Artificial Intelligence in Business Design
Design Expedition: Emotional Intelligence meets Artificial Intelligence in Business Design
Programme Description/Objective
The Design Expedition: Emotional Intelligence meets Artificial Intelligence is a RUN-EU Short Advanced Programme (SAP), jointly coordinated by HAMK and IPCA, offering an experimental learning journey to emotions and artificial intelligence during a 1-week online workshop, from the 8th to the 15th of February, 2021.
All RUN-EU students from any level of studies are invited to participate. Participants will be grouped in multidisciplinary and multicultural teams.
The Challenge is to create a solution for the interactive future customer experience of a grocery store visitor. Participants must create a solution which encompasses the possibilities connected but not limited to Computer Vision, Emotional Intelligence and Artificial Intelligence Applications.
More Information
Proposed Learning Outcomes
At the end of this RUN-EU SAP students will be able to:
Apply critical thinking, creative problem-solving concepts and design thinking models and tools for solving combined business design, emotional intelligence and artificial intelligence learning challenges
Work in multidisciplinary, multicultural and co-creation environments
Communicate information, ideas, problems and solutions to both specialist and non-specialist audiences clearly
Propose solutions for societal real problems and challenges that demand innovation and a varied set of skills
Date: from the 8th to the 15th of February, 2021 (Some preparatory work from the 4th to the 7th of February, 2021 will be required)
Mode of Delivery: online
Language of Instruction: English
ECTS Credits: 2 ECTS
Academic Recognition: to be defined by each Home Institution. In the particular case of IPCA, participants will have this RUN-EU SAP certified in their Diploma Supplement.
Eligible Participants: RUN-EU Students from any cycle of studies.
Selection Criteria: order of submission (first come, first served), motivation, wide representation of subject areas/fields of study and balanced participation of RUN-EU member institutions.
Os cookies são pequenos ficheiros de texto que ficam armazenados no seu dispositivo quando acede a um site, mais concretamente, através do browser utilizado para o efeito e que recolhem informação relativa à sua navegação nesse site.
Os cookies têm como principal função facilitar e personalizar a sua experiência de navegação, mas, não sendo o único motivo da sua utilização, também servirão outros fins, nomeadamente, auxiliar-nos na prevenção de fraude, na otimização dos nossos serviços, e na identificação das suas preferências para que possamos apresentar-lhe anúncios e ofertas adaptadas aos seus interesses.
Ao carregar em "Aceito todos", guardamos a seleção de cookies estritamente necessários apenas. Caso decida gerir caso a caso, guardaremos os da seleção que tenhas realizado. Se não tiver selecionado nenhuma opção, selecionar este botão equivalerá a rejeitar todos os cookies.
Funcional
Sempre ativo
O armazenamento ou acesso técnico é estritamente necessário para o fim legítimo de permitir a utilização de um determinado serviço expressamente solicitado pelo assinante ou utilizador, ou para o fim exclusivo de efetuar a transmissão de uma comunicação numa rede de comunicações eletrónicas.
Preferências
O armazenamento ou acesso técnico é necessário para o propósito legítimo de armazenamento de preferências não solicitadas pelo assinante ou utilizador.
Estatísticas
O armazenamento técnico ou acesso que é usado exclusivamente para fins estatísticos.O armazenamento técnico ou acesso que é usado exclusivamente para fins estatísticos anónimos. Sem uma intimação, conformidade voluntária por parte do seu Fornecedor de Serviços de Internet ou registos adicionais de terceiros, as informações armazenadas ou recuperadas apenas para esse fim geralmente não podem ser usadas para identificá-lo.
Marketing
O armazenamento ou acesso técnico é necessário para criar perfis de utilizador para enviar publicidade ou para rastrear o utilizador num site ou em vários sites para fins de marketing semelhantes.